Latest Posts

Salam Pengenalan

By 5:11 PG , , , , , ,

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Alhamdulillah, diberikan sedikit kelapangan untuk membina blog khas untuk DALYLA INN. Di dalam blog ini akan saya kongsikan semua kemudahan dan aktiviti yang berlaku di DALYLA INN. DALYLA INN mempunyai dua cawangan iaitu di Bukit Kuang, Kemaman dan di Paka, Dungun.

DALYLA INN di BUKIT KUANG, KEMAMAN
-------------------------------------------------------------



Dalyla Inn di Bukit Kuang, Kemaman, Terengganu mula beroperasi pada tahun 2010. Pada awalnya, Dalyla Inn ini hanyalah sebuah rumah kecil yang diberikan sewa harian. Selayaknya dipanggil homestay atau inap desa. Alhamdulillah, diberikan rezeki untuk membesarkan homestay ini menjadi seperti sekarang. Dalyla Inn Inap Desa ini mempunyai 13 buah bilik, sebuah ruang makan yang besar dan halaman yang agak besar.

DALYLA INN di PAKA, DUNGUN, TERENGGANU
-------------------------------------------------------------------


Dalyla Inn hotel mula beroperasi pada tahun 2015. Cawangan kedua Dalyla Inn ini terletak berhampiran dengan jalan utama Paka- Terengganu. Hotel ini mempunyai  10 buah bilik yang lengkap dengan pelbagai kemudahan lain.

Nota kaki : Entri- entri selepas ini akan menceritakan secara terperinci kemudahan yang terdapat di kedua- dua cawangan Dalyla Inn.

Untuk keterangan lanjut, hubungi

019-2481068
KAK YANA

You Might Also Like

1 ulasan

  1. How to Make Money From Betting Apps
    How to Make Money from Betting Apps: A Guide · 온카지노 1. หารายได้เสริม Go to Sportsbook. · 2. Go to the Sports Betting section. · 3. Click on the "Make Money" tab. 메리트카지노 · 4. If

    BalasPadam